diumenge, 7 de novembre del 2010

T I M E L E S S: INAUGURACIÓ

Quan exposes per primera vegada el cap et diu moltes coses. Masses. És millor no fer-li gaire cas, però aconsegueix posar-te nerviós. Vols que tot surti bé, que qui vingui estigui a gust i que agradi el que fas.
Ahir dissabte va ser molt especial. Per primera vegada vaig veure les meves fotos exposades en una sala no compartida. Les 21 obres exposades resumien d'alguna manera la meva experiència en els últims dos anys i no vaig voler mostrar nous treballs, si no mostrar en paper el que alguns havien vist a través d'internet (web, flickr i altres). Crec que l'experiència va ser positiva.
Per a mi el millor va ser la gent. Van acudir a la invitació puntualment i van voler formar part d'aquest moment tan especial per a mi.
Teniu el meu etern agraïment.

A continuació us deixo amb algunes instantànies de l'exposició, cortesia de la meva amiga Nati Martinez.











1 comentari:

Anònim ha dit...

Congratulation Xavi !

Un Saludo.

Stefano Orazzini